11 Kasım 2015 Çarşamba

Şu Sıralar Ben

O kadar yorgun, bitkin, halsiz hissediyorum ki anlatamam. Sabahları uyanamıyorum, sürekli alarm erteliyorum, kalkıp tekrar yatıyorum, geçen haftadan beri doğru düzgün ders çalışamıyorum, vitamin almama rağmen yorgun, halsiz hissediyorum, hiçbir şey yazamıyorum...




Geçen hafta sınavım olduğu sabah alarmı resmen 5 dk'da bir çalmasına rağmen bir buçuk saat boyunca erteledim. Sonucunda ne mi oldu? 7 buçukta kalkmam gerekirken 9da kalktım, o gün yabancı diller yüksek okuluna giden 9.15 servisinin gelmeyeceğini öğrendim, neyse yurt servisiyle asıl kampüse geçer oradan oraya giderim derken aşağı indim ve yurt servisi 2 dk önce gitmiş bir sonraki de 50 dk sonraymış (Not: önce dolmuş, sonra belediye otobüsüne  binmem gerekiyor ve okula gitmek neredeyse 1 buçuk saati buluyor.) Yurdum biraz aşagıda kaldığı için yukarı kadar 10 dk yürüyüp dolmuşa bindim kampüse gittim ve oradan belediye otobüsüne binip okula gittim. Neyse ki sınav 11de olduğu için yetişebildim ve 95 aldım. Sivilcelerim tamamen geçmesine rağmen 2 günde bütün yüzüm sivilce doldu, kabus görmeye ve geceleri sık sık uyanmaya başladım. Baktım hiçbir şey yazamıyorum ben de sizlerle bunları paylaşayım dedim.
Bundan sonra her hafta sınavım var ve kendimi toparlayabilmem lazım, önerileriniz varsa lütfen paylaşın.

2 yorum:

  1. Öneri:1) Raad ol ;)
    2)Sistemli ol
    3)Canın isterse sistemi boz, bir daha kur
    4) Canın çok istemesin; adı üstünde sistem :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma