2 Ağustos 2016 Salı

İlk Kazam

Nur topu gibi bir ilk kazam oldu, hayırlı uğurlu olsun! 



Dün kardeşimle pazara gidiyorduk, yolda bir sürü badireler atlattık. Yol çalışması nedeniyle merkezde çok trafik vardı ve bir sürü akıllı şoför sağ şeridin kapalı olduğunu görünce arabalara makas ata ata sol şeride geçmeye çalıştı. Onlardan sanırım 5 tanesinden kazasız belasız sıyrıldım. 2 yerde ara sokaktan araba önüme fırladı birinde resmen arabanın dibinde anca durabildim, Allah'a şükür onları da atlattık. 


Kavşaklarda yol vermeyip öküz gibi dalanları saymıyorum bile onlardan karşıma bir gün çıkmasa şaşıracağım. Neyse kıl payı atlata atlata geldik pazar yerinin ordaki otoparka. Sakarya'da yaşayanlar katlı pazarı da kent meydanının altındaki kapalı otoparkı da bilirler. Malum otopark ne zaman gitseniz dolu olur zar zor yer bulursunuz. Sakarya'nın şoförleri de sağ olsunlar, her türlü saçma şekilde park edilmiş araba görmek de mümkün. İki park alanının ortasına park edilmiş mi dersiniz, çarpraz park edilmiş mi ararsınız, yarısı dışarıda kalan arabalar, neler neler... Neyse, iki arabanın arasında küçük bir park alanı bulduk. İki şoför de sınırlara çok yakın park ettiği için alan cok dardı, öndeki araba da park alanından epey bir yer işgal etmiş ama sağolsunlar insaflı çıktılar, bir arabanın zar zor da olsa gireceği kadar yer bırakmışlar(!) Usta şoför ben ilk defa o kadar dar bir alana park ettim, haliyle alan dar olunca da gerildim ama bunu da hallettik. Gittik alacaklarımızı aldık döndük, tam arabaya binerken bir araba çıkacağımı anlayınca boşalacak olan yere park etmek için durdu başımızda bekledi. E ben de bekletmemek icin acele ettim(çok düşünceliyim maşallah). Park yerinden çıktım bekleyen araba da gideceğim yönde duruyor, akıllı adam azıcık direksiyonu sağa kırsa çok rahat şekilde girecek ama yapmadı onun yerine benden geri gitmemi istedi. E abicim ben seni bekletmemek icin o kadar acele ediyorum , zaten acemiyim elim ayağıma dolanıyor ona rağmen hızlı hızlı çıkıyorum sen bir direksiyonu oynatıp gecemiyor musun?! Adamın tavrını gorunce sinirlenen artist ben geri gidecekken sinirlendiğimi anlasın diye gaza biraz fazla bastım ve basmamla arkada duran minibüse çarpmam bir oldu! 
Minibuse gelecek olursak arabanın yarısı resmen dışarıdaydı, büyük ihtimalle ben çarpmazsaydim bir baskasi da gelip çarpacaktı. Neyse kazanin verdiği şokla bir sure arabada kaldım hareket edemedim ama o saniyeler içerisinde terledigim kadar terledigimi hiç hatırlamıyorum. Neyse ben otururken kardeşim indi gelen otopark görevlisiyle arabalara baktılar Allah'tan hasar yokmuş. Her şeye bakıldı ben anca şoku atlatıp da arabadan inebildim. Rengim nasıl attıysa adam halimi görünce sakin olun istiyorsanız arabayı ben çıkarayım falan demeye başladı. Tabi hasar olmadığını öğrenince içim biraz rahatladı ve çıktık otoparktan. Eve gidene kadar elim ayağım titredi resmen , bu kadar küçük bir kaza da bile nasıl gerildim, Allah büyüğünü gostermesin kalp krizi falan geçiriveririm! Kaza aramızda sır, babamın haberi yok kendisinin arabası çok kıymetlidir de her gün arabanın her yerini kontrol ediyor resmen. Kendi arabamla kaza yapsaydim bu kadar stres yapmazdım herhalde. 



Neyse son olarak şunu da ekleyim, siz siz olun benim gibi acemi ve genç şoförlere lutfen panik yaptırmayın, acele ettirmeyin, ve bizlere acıyıp yol verin. Sonra bir gün böyle bir olayda kalp krizi geçirir gideriz , sonra bütün ömrünüz boyunca vicdan azabı çekersiniz valla benden söylemesi!

6 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın canım.

    YanıtlaSil
  2. blog keşif etkinliğinden sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler :)
    https://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma