8 Haziran 2016 Çarşamba

Home Sweet Home

Çok çok  uzun bir aradan sonra merhabalar :) Okul, midtermler, projeler, arkadaşlar derken uzun zamandır bloga uğramıyorum ama artık bugünden sonrası tatil ve bol bol yazmaya çalışacağım. Şu an son 1 haftamın nasıl geçtiğinden bahsetmek istiyorum.




Geçtiğimiz hafta midtermlerim yani son sınavlarım vardı bir yandan onlara çalışıp bir yandan arkadaşlarımla son son vakit geçirip vedalaşarak, eşyaları toplama telaşıyla, gelip Sakarya'da tekrar düzen kurmaya çalışarak helak oldum diyebilirim. Ama şimdi her şey rayına oturdu. Burayı, Sakarya'yı gerçekten özlemişim.Geçtiğimiz senelerde il dışında bir yeri tutturup buradan kurtulmak için can atıyordum, gezecek doğru düzgün yerler olmamasından, insanlarının yobazlığından kısacası her şeyinden şikayet ediyordum. Ama bir sene farklı bir şehirde yaşadıktan sonra farkettim ki her ne kadar orada çok iyi arkadaşlıklar kurmuş olsam ve rahat edebildiğim bir yerde kalsam da hiçbir şey insanın kendi büyüdüğü yerin, ailesinin ve beraber büyüdüğü arkadaşlarının yerini tutmuyormuş. Orada 1 sene geçirdikten sonra Sakarya'da gerçekten deger verdiğim herkesle aramın artık çok daha iyi olduğunu görüyorum. Bazıları mesafenin samimiyeti azaltacağını falan düşünür ama hiç öyle değil. Gerçekten samimi olmadığınız insanlarla belki evet ama yanlarında gerçekten rahat ve samimi olup her şeyinizi paylaşabildiğiniz insanlarla değil. Şimdi Sakarya'da evimdeyim. Bıraktığım her şey bıraktığımdan çok daha iyi ya da uzak kaldığım için ben öyle görüyorum bilmiyorum ama ilk defa evimde olduğum için bu kadar mutluyum. Kaçıp gitme isteğim yok tabi 3 ay sonra gideceğim o başka. Şimdilik bu kadar ilerleyen zamanlarda bloğumun tasarımını değiştirmek ve ara sıra da olsa İngilizce yazılar da paylaşmak istiyorum, takipte kalın:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma