8 Temmuz 2016 Cuma

How I Met Your Mother

HIMYM, Ted'in çocuklarına anneleriyle tanışma hiyayesini anlatması üzerine kurulu bir sitcom. Bu dizinin karakterlerinden, konusundan bahsedeceğim ve tabiki friends'e olan benzerliğinden bahsetmeden olmaz!




Ted: Benim hayallerimdeki erkeğe çok yakın, izlerken ah keşke gerçek olsa diyorum :) 

Barney: Çapkın, zengin ama ne iş yaptığını bilen yok, sürekli tek gecelik ilişkileri olan bir karakter. Barney'i Robin'le birlikte olana kadar seviyordum ama sonradan gözümden düştü!


Robin: Ted'in hayatının aşkı, güzel, muhabir, yalnızlığına düşkün ve evlenmeyi düşünmeyen esas kızımız.

Lily ve Marshall: Bunları ayrı ayrı ele almak olmazdı çünkü gerçekten çok tatliş bir ilişkileri var. Üniversitenin ilk senesinden beri beraberler, bir ara ayrılmış olsalar da sonradan toparlıyorlar. İşte gerçek aşk.


Dizi genel olarak bu ana karakterlerin aşkları, arkadaşlıkları, işleri üzerinde dönüyor. Ted'in çocuklarının annesinin kim olduğunu izlemeyi düşünenler için söylemeyeceğim ama Robin değil. Ted Robin'e ilk bölümlerde gördüğü gibi aşık oluyor. Bir süre peşinden koşuyor ama olmuyor. Daha sonra Ted başka biriyle birlikte olunca Robin'de ona aşık olduğunu farkediyor. Ve Ted'in o zamanki sevgilisinin başka bir yere taşınmasıyla ilişkileri bitiyor. Daha sonra da Robin'le Ted 2. sezonda birlikte oluyorlar. Onlar da çok tatlılar ama bir Marshall'la Lily olamazlar. Barney'in ise Robin'le birlikte olana kadar hep tek kişilik ilişkileri vardı. Daha sora Robin'e aşık oldu , birlikte oldular ama onların da ilişkileri bitti ki bence başlamamalıydı. Kısacası genel olarak komedi ve aşk üzerine kurulu bir dizi. Ben izlerken keyif alıyorum, sizlere de tavsiye ederim.


Bu dizi iyi, güzel ama benim favori dizim daha önce de  bahsettiğim gibi Friends. Bu iki dizinin türleri aynı olduğu için aralarındaki benzerlikler başkaları gibi benim de dikkatimi çekti.


Öncelikle Robin-Ted/ Ross-Rachel, Monica-Chandler/Lily-Marshall ve Joey/Barney 'in aralarında ciddi benzerlikler var.
Robin ve Ted, Ross ve Rachel gibi bir süre birlikte olup evlendikten sonra ayrılıp uzun bir süreden sonra dizinin sonunda bir araya geliyorlar.
Lily ve Marshall, Monica ve Chandler gibi birbirlerine çok aşık ve herkesin imreneceği samimi bir ilişkileri var.
Barney ise Joey gibi çapkın ve yakışıklı. Joey Rachel'a aşık olmuştu bir süre beraber olup ayrılmışlardı, aynısı Barney ve Robin'e de oldu.
Bunlardan sadece biri olsa çok dikkat çekmezdi ama hepsi aynı dizide olduğu için bariz bir şekilde dikkat çekiyor. Ben HIMYM'ı Friends çakması olarak adlandırıyorum ama o da Friends gibi güzel ve izlerken keyif veren bir dizi. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma