13 Temmuz 2016 Çarşamba

Hadi Bismillah!

Daha önce çoğu Türk kadını gibi popomun vücuduma göre büyük olduğunda ve onu eritmek için başlanıp bir süre sonra bırakılan egzersizlerden şu yazımda bahsetmiştim. İşte yine o gaza gelip spora başladığım zamanlardan birindeyiz. Zaten spor yapmak için Ramazan'ın bitmesini bekliyordum, bitince de başladım.


Yaklaşık 2 haftadır akşamları 1 saat yürüyorum, 1-2 günde bir öğle saatlerinde egzersiz yapıyorum ve bu hafta da yüzmeye başladım. Havuz haftada 2 gün 1'er saat ama olsun.



Kendim yalnız spor yaparken sıkıldığım için bunları yaparken peşimde çocukluk arkadaşımı ve kardeşimi de sürüklüyorum ki bırakmayım! :)

Çok istekli ve azimli başladım, hadi bakalım inşallah bu sefer devamı da olur. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma